نتایج لیگ فوتسال(18 اسفند)

نتایج لیگ فوتسال(18 اسفند)




 

 


نتایج لیگ فوتسال(18 اسفند)


تاریخ : جمعه ،
19 اسفند 1390

تيم‌هاي فوتسال صباي قم و حفاري اهواز در هفته بيست‌وششم ليگ برتر برابر حريفان به برتري دست يافتند.


هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار به صورت همزمان پیگیری شد.

در این دیدارها تیم‌های صبا، شهرداری ساوه و حفاری به برتری دست یافتند و بازی تیم‌های فیروزصفه و ارژن با تساوی به پایان رسید.
از پیروزی‌های قابل توجه در مسابقات امروز برتری پرگل صبای قم برابر فرش‌‌آرا مشهد بود. قمی‌ها توانستند پس از 5 هفته شکست متوالی با نتیجه 8 بر 4 میهمان خود را شکست دهند و با یک پله صعود در رده ششم لیگ را به پایان برسانند.

در دیگر دیدار فیروزصفه اصفهان برابر لبنیات ارژن فارس به تساوی 2 بر 2 دست یافت و با یک پله سقوط در رده هفتم قرار گرفت.
دبیری تبریز، یکی از تیم‌های سقوط کرده برابر شهرداری ساوه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد. شهرداری با این پیروزی 28 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده دهم جدول لیگ را به پایان رساند.
حفاری اهواز نیز با پیروزی 5 بر یک برابر میثاق تهران با 45 امتیاز در همان رده چهارم باقی ماند.
روز گذشته نیز یک دیدار از هفته بیست‌وششم برگزار شد که در آن دو تیم راه ساری و گسترش فولاد تبریز به تساوی 4 بر 4 دست یافتند.
دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند با پرسپولیس و فولاد ماهان اصفهان با شهیدمنصوری قرچک از ساعت 19:30 امشب آغاز خواهد شد تا تکلیف قهرمان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند مشخص شود.

هم‌اکنون دو تیم منصوری و گیتی‌پسند با 62 امتیاز برای قهرمانی تلاش می‌کنند. منصوری با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل